ONSDAG 10 A

Har haft en groteskt dålig dag. Fick veta att en uppgift jag jobbat på med as länge inte ens behövs göra, för den är inte betygsgrundande, awesome. Blev faktiskt nöjd för en gångsskull.. Mår som ett as i halsen, kan knappt svälja eller prata men måste till skolan ändå för kan inte missa mer :D:D:D:D:D Har tusen uppgifter som lärarna bara dumpat på mig de senaste dagarna och fattar inte var dem kom från?! Vi har knappt gjort något förens nu, varför inte dela upp de lite ist för och få allt på samma gång i alla ämnen...Åh. Längtar till imorgon, får gråta ut hos min pojke då, och sen äre ju faktiskt fredag och helg. (Kan försöka hitta LITE positivt iallafall)
Bjuder på en glad bild ändå, hade precis fått påsklov, skulle äta påskmat hos farfar och hade hela veckan med födelsedagar,fester,tårta,kalas framför mig. Åh take me back.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar