MY GIFTS

//från världens bästa mikaela, rebecka och hannes//
//fina halsbandet från vilma, kompisboken av my homies i klassen och vinet från eriks bröder + flickvänner//
//1a armbandet från johan och linn, 2a armbandet från min älskling♥, ringen från Eriks föräldrar//
//Vita jeansen, skorna och skinnjackan från mamsen, calle och linn//
//toffifee av mamsen, ljuset från(?), tröjan från syster Linn//
//helly hansen jacka från mina 3 av mina mostrar med familj//
//linnet är köpt vid senare tillfälle, vita&blå randiga är från mamsen//
 

Såg att de va någon som undrade vad jag fick i 18årspresent. Här är det mesta, plus lite över 3000:- och flytta hemifrån grejer! Är hur nöjd som helst och lycklig att jag har såna fina människor i min närhet. Kram.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar